be the light


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



Belle. 20/ infj and i love when the paper bleed



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
hari ke dua belas.
09/07/2018 | 0 comment[s]




telah aku lihat kegelapan mengaburi pandanganku,
selama mana kecewa ini terpalit,
akan hatiku kekal dibaham sendu.

tiada lagi rasa rindu,
atau saat mataku kabur dengan rasa cinta,
kudakap segala perasaan itu,
agar digantikan dengan amarah,
biarpun aku rapuh mendera diri.

tiada lagi harapan kulayarkan di laut biru,
bila sauh yang kulempar menghilang di dasar mimpi,
tiada lagi nafas bahagia yang kau titip padaku.

kini aku bernafas sendiri,
menghembus rasa pilu yang kau beri,
dan terlahirlah rintihan melankolik
juga rintihanku di akhir awalnya.





I write this after twelve days, I break up with Ad and it was the most amazing feeling ever. I finally open up with a friend why i broke up with him and this is what I'm feeling right now, I still trying to erase all of my feelings eventho I still sad. I'm litsening to Jika by Melly Goeslow and Ari Lasso while writing this, hence this sounds very rangga-ish as my friends always said whenever i write this kind of sajak.


x B

©